Tanácsok, melyekkel megszabadulhatsz a hasi zsírpárnáktól


Hirdetés

A szakértők azt állítják, vannak a testünkön olyan területek, melyekről nagyon nehéz letornászni a lerakódott zsírréteget. Nem meglepő, ha azt mondjuk, egyike ezen „problémás” területek közül a hasi zóna, a combok hátsó része, a toka, illetve a felkar hátsó része.

 

Ami a hasi zónán lerakódott zsírt illeti, ez elhelyezkedhet a hasizmok előtti és mögötti részben is. Sajnálatos módon, az a zsírréteg, mely az izmok mögött lelt magának helyet, komoly egészségügyi problémákat okozhat, mivel körülöleli a belső szerveket.

De miként szabadulhatunk meg a hasunkra telepedett makacs zsírpárnáktól? Három garantált megoldást osztunk most meg veled.

1. Fogyassz minél több rostban gazdag zöldséget

– a zöldségek amúgy is tele vannak növényi rostokkal, de a lényeg az, hogy nyersen ajánlott igazán fogyasztani őket. Helyettesítsd a napi étkezésed kb. felét nyers zöldségsalátákkal, felkarikázott zöldségcsemegékkel. A rostok ugyanis serkentik a bélműködést, megelőzik a székrekedést, és segítenek méregteleníteni a szervezetet. Mindez pedig hozzásegít a hasi zsírréteg sikeres lebontásához.

2. Csakis citromos sima ásványvizet igyál

– valamennyi napi bevitendő folyadékot helyettesíts citromos sima ásványvízre. Kivételt tehetsz egy csésze kávéval, amit mindenképp ajánlott cukor nélkül elkortyolnod. Hogy biztos légy a dolgodban, készítsd ki előre az adagot, és egy liter vízhez önts két evőkanálnyi citromlevet. Ha elfogy, keverd újra. Amennyiben gyors eredményt szeretnél, minden reggel, rögtön ébredés után, hajts fel egy csésze citromos vizet, és ismételd meg minden étkezés előtt.

3. Étkezz kenyér nélkül

– a teljes kiőrlésű házi készítésű kenyér egészséges és tápláló lenne (önmagában, nem más élelmekkel együtt fogyasztva), de a fehér kenyér semmiképp sem használ az alakodnak. Nem beszélve arról, hogy egyesek érzékenyek a gluténre, és nem is tudnak róla. Ajánlott, hogy naponta 3 szelet kenyérnél ne fogyassz többet a reggelinél, és igyekezz lemondani róla a nap hátralevő részében. Készíts olyan ételeket, melyek nem igénylik a kenyeret.

Forrás:http://twice.hu/eletmod/tanacsok-melyekkel-megszabadulhatsz-a-hasi-zsirparnaktol

Hirdetés
Hirdetés betöltése...