Íme 7 szokás ami hozzájárul a lapos has elvesztéséhez, a pocakosodáshoz!






Hirdetés betöltése…



Vajon mi okozza a hasi zsír lerakódását?

Íme 7 szokás ami hozzájárul a lapos has elvesztéséhez, a pocakosodáshoz. Alakítsd életedet pont ezek ellenkezőjére, és biztos, hogy át  tudod alakítani tested.

1. A hasi zsír oka : Szörpök, szénsavas italok fogyasztása

Ha minden nap iszol édesített üdítőket, ezzel nem vagy túl kíméletes a testedhez. A kutatók szerint a napi egy-két doboz kóla, vagy más üdítő jelentősen hozzájárul a pocakosodáshoz. (Legalább ötször gyorsabban nő a has azoknál, akik akárcsak 1 pohárral vagy dobozzal megisznak ezekből a cukros italokból.) A diétás üdítők sem segítenek a helyzeten, hiszen ezek olyan  a mesterséges édesítőszereket tartalmaznak, amik növelhetik az étvágyat, éppúgy mint a cukor . Igyál inkább egészséges zöldség és gyümölcsturmixokat, friss gyümölcsleveket , vagy egy pohár vizet egy citromkarikával és mentalevélel.

2.  A hasi zsír oka : Nagyméretű tányér használata

Legyen szó akár egy svédasztalos vacsoráról , vagy csak az otthoni a rendszeres étkezésről, megfigyelték, hogy a kövér emberek méretesebb tányérból esznek. A nagyobb tányérokon több étel fér el,  észre sem vesszük és máris többet fogyasztunk a kelleténél, és a plusz kalóriák zsír formájában rakódnak le. Ennek a csúnya láncreakciónak az elkerülése érdekében kisebb tányérokat használjuk és máris könnyebb lesz ellenálni a kísértésnek.

3. A hasi zsír oka : Étkezés késő este

Bár igaz, hogy a szervezet természetes módon égeti a kalóriákat alvás közben, de nem lesz képes ezt hatékonyan megtenni, ha teli hassal fekszel le. A hasi zsír lerakódásán kívül  a késő esti étkezés  növeli a reflux és az emésztési zavarok  kialakulásának kockázatát. Lefekvés előtt minimum 3 órával már ne étkezzünk! Ha mégis éhesek lennénk késő este, csak  gyümölcsöt együnk, édességet ne!

4. A hasi zsír oka :  Hangulati evés- amikor szomorú, mérges vagy ideges vagy eszel

Amikor az érzelmek a csúcsra hágnak evéssel próbbálod elnyomni ezt az érzést? Legközelebb, amikor hasonlót tapasztalsz, próbáld kontrolálni magad még mielőtt  egy dupla sajtburgert és egy sültkrumplit lenyomsz. Érzelmi evéstől nem fogod jobban érezni magad. Ha van valami, amit ezzel a szokással elérhetsz, az csak a nagy has. A legjobb módja a stressz elleni küzdelemnek, ha iszol egy pohár vizet, beszélsz a barátnőddel vagy elindulsz egy kellemes sétéra. Válassz valami olyan tevékenységet, ami nem jár esvéssel, így megállíthatod a plusz kalóriák okozta hítást.

5. A hasi zsír oka :  Alacsony zsírtartalmú ételek gyakori fogyasztása

Vannak, akik azt feltételezik, hogy a magas zsírtartalmú ételek és italok a hasi zsír lerakódásának oka. Az igazság az, egyszeresen telítetlen zsírok nincsennek rossz hatással. Például avokádó, olívaolaj és az olajos magvak segítenek a lapos has megtartásában. Legyél óvatos a túl sok alacsony zsírtartalmú ételek vásárlásával, mivel a gyártók gyakran cukrot kevernek ezekhez az ételekhez. És tudod, hogy ez mit jelent? – Minél több cukor van a szervezetben , annál nagyobb az esély a  több testzsírt tárolása.

Alváshiány esetén a kortizol szint (stresszhormon) nő, és ez a cukros ételek utáni vágyat okozza

6. A hasi zsír oka :  Alváshiány

Ideális esetben a felnőtteknek hét-kilenc óra alvásra lenne szükségük minden éjjel. Alváshiány esetén a kortizol szint (stresszhormon) nő, és ez a cukros ételek utáni vágyat okozza. Ezek alapján nehezebb megszabadulni a hasa zsírtól, ha rendszeresen keveset alszol. Ahhoz, hogy, a kortizol stresszhormon normális szintre kerüljön,  legjobb ha minden éjjel sikerül elérni az ajánlott hét-kilenc óra alvást. Így egyensúlyba kerül a kortizol szint, miközben a leptin termelődés fellendül, ami étvágyadat kontrolálja.

7. A hasi zsír oka : Nem elég fehérjedús az étrended

Volt már megfosztva a szervezeted a fehérjében gazdag ételektől? Általában az egészséges felnőtteknek legalább 20-25 gramm fehérjét kell fogyasztaniuk minden étkezésnél. Ez a magasságtól és a fizikai terheltségtől is függ. A férfiaknak különösen fontos, hogy ezen felük  + 10 gramm fehérjét minden étkezésnél egyenek. Ezzel biztosíthatjuk a kiváló egészséget. A fehérjebevitel növelésével egyensúlyozni lehet a vércukorszintet, miközben csökken az inzulinszintet, hogya gyorsabb anyagcserét biztosítsuk. Mi több, a fehérje segít szabályozni azokat a hormonokat, amelyek növelik az étvágyat, így természetes módon fogyhatsz le.

forrás: testunk.e-goes.com

A gyomorrák korai tünetei: ezekre figyelj!
Nincs pénzed légkondira? Fúrj három lyukat egy vödörre, pár forintból meg is oldottad a problémát! – VIDEÓ



Hirdetés
Hirdetés betöltése...
Hirdetés