Hogyan győzzük le a rákot természetes táplálkozással?


Hirdetés

A rák elleni küzdelem során a gyógyszerek is fontosak, de a természetes gyógymódok is sokat tehetnek – mérsékelten használjunk kémiai szereket, és egészséges étrenddel erősítsük az immunrendszert!

 

Hogyan győzzük le a rákot természetesen

1. Fogyasszon sok rozmaringot! Meggátolja a tumorban a rákos sejtek újratermelődését.

2. Ebédjét és vacsoráját ízesítse petrezselyemmel! Az ebben a növényben található természetes olajok akadályozzák a daganatok vérellátását.

3. Tisztítsa szervezetét kakukkfűvel! Ennek hatása hasonló a rozmaringéhoz, fertőtlenít, antibakteriális és antioxidáns is egyben. Használható szájöblögetésre is, mivel csökkenti a száj és a torok gyulladását.

4. Adjon mentát kedvenc ételeihez – mártásokba, snackekbe és salátákba! A petrezselyemhez hasonlóan kevesebb vért enged a daganatokba.

5. Egyen kaprot is! Jó antioxidáns-forrás, és segíti az emésztést.

6. Próbáljon természetes és friss ételeket enni! A sárgabarack, bab, cékla, szeder, brokkoli, káposzta, sárgadinnye, sárgarépa, cseresznye, gesztenye, chilipaprika, füge, fokhagyma, szőlő, zöld tea, citrom, mangó, gomba, zabfélék, olíva olaj és a hagyma segíti a szervezetet a rák elleni küzdelem során. A karfiol leginkább a mell- és a prosztatarák ellen hatékony, míg a grépfrút csupán az utóbbi ellen nyújt védelmet.

7. Készítse ételeit grillezve, pirítva vagy párolva! Ízesítéshez használjon citromlevet, zöld növényeket és fűszereket!

8. Fogyasszon virágos zöldségeket, mint a káposzta, brokkoli, kelbimbó, karalábé és a karfiol!

9. Egyen magas A-vitamin-tartalmú ételeket – válasszon a sötétzöld és sárga zöldségek: a répa, spenót, jamgyökér, paradicsom, tök, kelkáposzta, retek és a brokkoli közül. Gyümölcsökből ajánlott a barack, sárgabarack, szilva, papaja és sárgadinnye fogyasztása. Igyon friss biotejet is, mert jó zsírokat tartalmaz.

10. Figyeljen a C-vitamin-bevitelére is! Egyen sárga gyümölcsöket, mint a narancs, mandarin, papaja, grépfrút, nektarin, barack, sárgadinnye! Igyon frissen facsart gyümölcsleveket is! Zöldségekből válasszon a spenót, brokkoli, kelbimbó, paradicsom, répa, káposzta, édesburgonya, karfiol és a színes paprikák közül.

11. Fogyasszon magas rosttartalmú ételeket! Válasszon teljes kiőrlésű kenyereket és gabonaféléket – rozs, zab, kukorica vagy rizs ajánlott! A gyümölcsöket, zöldségeket hámozatlanul egye, és minél gyakrabban tegyen tányérjára hüvelyes zöldségeket is!

 

Forrás:http://antalvali.com/hirek/hogyan_gyozzuk_le_a_rakot_termeszetes_taplalkozassal

Hirdetés
Hirdetés betöltése...