Ha ezt eszed szoláriumozás előtt, bámulatos dolog fog történni!


Hirdetés

Sárgarépa, az egyenletes barnaságért:

Az összes gyümölcs és zöldség között a legnagyobb dózisban tartalmazza a Béta-karotint, amely köztudottan a szép barnaság forrása. A legjobb, ha naponta egyszer elrágcsálsz egy szállal, egyébként főve, párolva, levesben vagy főzelékként is fogyaszthatod. Ha pedig gyors eredményt szeretnél elérni, akkor tarts répakúrát, napi 3-4 szál, szigorúan nyersen fogyasztva. Eredmény: gyönyörű, egyenletesen barna és feszes bőr. Ha csak a barnaságodat szeretnéd megtartani, akkor elég napi egy szál répa is.

Sárgabarack, a kortalan szépségért:

Jótékony hatása vitathatatlan. Tartalmaz A-vitamint, Béta-karotint (a legfőbb barnító forrás), káliumot, kálciumot, foszfort, C-vitamint és ként. Amellett, hogy segíti a barnulást, növeli a sejtek energiáját, élettartalmát, fokozza a vérképzést, és mérsékli az aszmatikus panaszokat. Vízhajtó, méregtelenítő hatású.

Sütőtök:

A sárgarépa mellett a harmadik legjobb barnító zöldség, amely szintén óriási dózisban tartalmaz béta-karotint. Fehérje, rost és zsírtartalma azonban elenyésző, annál gazdagabb a különböző, A-, B1, B2, B3, B6, C és E vitaminokban és folsavban. Sőt, ásványi anyagok bő forrása is, például magas kálium-, foszfor-, vas-, réz- és mangántartalma miatt. Ezek az antioxidánsok és karotinoidok pedig megkötik a szabadgyököket, erősítik az immunrendszert így hozzájárulnak a keringési betegségek és a daganatok megelőzéséhez is. Fogyaszd naponta, sütve, püréként, levesként vagy főzelékként elkészítve.

Figyeljünk oda a szoláriumozás, és napozás mértékére! Túlzásokba ne essünk, mert az súlyos kockázatokat hordoz magában! Erről itt olvashat bővebben: A bőrrák korai jelei, a bőr önvizsgálat fontossága!

forrás: Mojito Szolárium & Speedfitness Stúdió (Nagykanizsa)

Hirdetés
Hirdetés betöltése...