Ezzel az egyszerű trükkel 60 másodperc alatt megszabadulhatsz a hátfájástól!


Hirdetés

A hátfájás a nem megfelelő életmód, a modern életstílus egyenes tartozéka. Mivel nem mozgunk eleget, és napunk nagy részét számítógép előtt görnyedve töltjük, előbb vagy utóbb bizony makacs hátfájással szembesülünk. Ha csak nem teszünk ellene valamit. Az alábbiakban mutatunk egy okos technikát, annak érdekében, hogy hogyan szabaduljunk meg, a már kialakult hátfájástól.

A hát-és derékfájás a helytelen testtartástól, a túl sok üléstől, de stressztől, szorongástól is kialakulhat. Azonban bizonyos betegségek, mint például porckorngsérv is állhat a háttérben, ezért tartós fájdalom esetén, mindenképp érdemes felkeresni egy szakembert. Most egy olyan módszert mutatunk be, mely segítségével egy perc alatt megszabadulhatunk a hétköznapokat akadályozó fájdalomtól. Ha már gondot jelent az autóvezetés, a vásárlás, vagy a munkát is akadályozza, mindenképp próbáljuk ki enyhíteni a következő módszer segítségével.

  • üljünk kényelmes testhelyzetbe

  • csukjuk be a szemünk, és próbáljuk ellazítani a testünk, és az elménk is. Gondoljunk valami kellemesre.

  • tegyük a nyelvünk az első, felső fogaink mögé

  • lélegezzünk mélyeket az orron keresztül, kb. 4 másodpercig

  • tartsuk vissza a lélegzetet, és számoljuk közben 7-ig

  • ezután lélegezzünk könnyedén, csukott szájjal. Fejben számoljunk 8-ig.

  • mikor végeztünk a lélegzéssel, sóhajtsunk hangosan egy nagyot

  • ismételjük meg ezt a gyakorlatot háromszor

60-másodperc-alatt-megszabadulhatsz-a-hátfájástól

Ha a hátfájás a mozgásszegény életmód következménye, és nem valami komolyabb betegség okozza, akkor a fenti gyakorlat elvégzése után rövid időn belül meg fog szűnni.

Ha semmiképp nem akar elmúlni a fájdalom, próbáljuk ki az alábbi gyakorlatot is.

  • feküdjünk hasra, és érintsük meg a könyökökkel a gyomrunk

  • emeljük meg a felső testünk, úgy, hogy közben a könyökön támaszkodunk. Felemelt fejje maradjunk 8 másodpercig.

  • ezután térjünk vissza az eredeti pozícióba, és ismételjük meg a gyakorlatot 2 alkalommal.

  • feküdjünk hátra, húzzuk fel a térdeink, és tartsuk a kezünk egyenesen magunk mellett kinyújtva.

  • emeljük meg a medencénk, és tartsuk ezt a pozíciót 8 másodpercig, majd térjünk vissza az eredeti pozícióba.

  • húzzuk a térdeink a mellkasunkhoz, majd emeljük fel a kezünk

  • hagyjuk a térdeket 8 másodpercig pihenni a mellkasunkhoz, majd térjünk vissza a kiinduló pozícióhoz.

  • ismételjük meg kétszer a gyakorlatot

Minden nap lefekvés előtt végezzük el ezeket az egyszerű gyakorlatokat, és akkor egészen biztosan elmúlik a problémánk.

Szerző: tudasfaja.com

Hirdetés
Hirdetés betöltése...