Ezt reggelizd, hogy lapos és kockás hasad legyen


Hirdetés

Nők milliói, de most már férfiak százezrei is szép formás, izmos alakról álmodnak, ami eléréséhez már szinte mindent hajlandóak lennének megadni. Mindkét nem számára talán a legproblémásabb terület a has, hiszen a média világa azt diktálja, hogy csak lapos, kockás hassal rúghatsz labdába, legyen az párkapcsolat, vagy karrier.

Most ebben segítünk, a legfontosabb az, hogy egészségesen reggelizzünk. Ehhez szükségünk van egészséges zsírokra, proteinre, és egy kevés szénhidrátra.

kover-ferfi

A dió, az erdei mogyoró, a mandula és a kesudió egészséges zsírforrások, így ha főleg nagyon sietünk és nincs sok időnk reggelizni, együnk az fentiek közül. Ezek segítenek a fogyásban.

Az avokádó is nagyszerű egészséges zsírtartalommal rendelkezik. Reggelire egy fél avokádó elfogyasztásával hozzájárulhatunk a testsúlyfölösleg ledolgozásához.

A nyers zöldségekkel elfogyasztott tojásrántotta is nagy energiabomba. Vitamint, természetes zsírokat és proteint is tartalmaz a reggelink.

A tejtermékek reggelire nagyon fontosak, megfelelő protein- és kalciumforrások. Együnk joghurtot, túrót, igyunk sok tejet is, ha lehet, házit.

A szeder, málna és áfonya nagyon finoman passzol a joghurthoz, és amellett, hogy tele vannak antioxidánsokkal, fogyókúrás gyümölcsöknek is nevezik őket, mert alacsony a cukortartalmuk.

A teljes kiőrlésű magok is nagyon egészségesek, fogyasszuk len, szezám magokat nyugodtan. A joghurttal elkeverve segítenek lebontani a hasi zsírrétegeket

A halak is nagyon gazdagok olyan zsírokban, amire nagy szüksége van az emberi szervezetnek. Ha halat reggelizünk, egész napra energiával töltődünk fel.

A zöldségek is megkerülhetetlenek ebben a témában. Minél többet, minél változatosabban reggelizzünk belőlük. Biztosan nem fogjuk megbánni.

Szerző: twice.hu

Hirdetés
Hirdetés betöltése...