Ezért érdemes nyírfacukrot használni


Hirdetés

Manapság sokat lehet olvasni és hallani arról, hogy melyik cukorfajta egészséges.

 

A XXI. században a finomított cukoriparnak köszönhetően egyre több cukorbeteget diagnosztizálnak. Ez nem csak annak köszönhető, hogy felgyorsult életvitelt folytatunk, hanem annak is, hogy egyre több finomított cukorból készült ételt, édességet fogyasztunk.

Nem véletlen, hogy nagyanyáink, nagyapáink korában kevesebb volt a cukorbeteg, ők ugyanis nagyon ritkán fogyasztottak cukorkát, habos-krémes süteményt és egyéb édességet. Sokan azt mondják a barna cukor a legegészségesebb. Azonban kevesen tudják, hogy a barna cukor ugyanolyan eljárással készül, mint a fehér, csak melasz hozzáadásával. A nyers cukor vagy nádcukor egy finomítatlan termék, melynél az a cél, hogy megőrizzék eredeti melasztartalmát.

A gyümölcscukrok a legédesebb cukorfélék, melyeket a nád- és répacukor elbontásával állítanak elő.
Egyre több helyen lehet olvasni a nyírfacukorról. Utána néztünk, hogy miről is van szó.

A nyírfacukor honlapján az alábbi jótékony hatásokat lehet olvasni:

  • enyhíti a természetellenes éhségérzetet
  • csökkenti a cukor és szénhidrát iránti vágyat
  • elősegíti az emésztési folyamatokat, gátolja a székrekedést
  • alacsonyan tartja és segít stabilizálni a vércukorszintet
  • nem növeli a test inzulin szükségletét
  • alacsony a kalória és a felszívódó szénhidrát tartalma
  • lassítja a fogszuvasodást, a fogkőképződést, csökkenti a lepedékképződést
  • nem táplálja a kártékony baktériumokat a szervezetünkben
  • igazoltan használható a gombás fertőzések, a Candida esetén is
  • lúgosító, méregtelenítő hatású
  • elősegíti a kalcium és B-vitaminok felszívódását

Nagyon kecsegtetően hangzanak a nyírfacukor hatásai. Azonban nem szabad elfelejtenünk, hogy a mértékletesség a legfontosabb, akár nyírfacukor kerül a mindennapi asztalra, akár hagyományos kristálycukor, esetleg méz.

 

 

Forrás:http://filantropikum.com/ezert-erdemes-nyirfacukrot-hasznalni/

Hirdetés
Hirdetés betöltése...