Hirdetés betöltése...

Extra hatékony negatív kalóriás ételek


Hirdetés

A negatív kalóriás ételek olyan – többnyire magas rosttartalmú – friss gyümölcsök és zöldségek, melyeknek a megemésztése több energiát követel a szervezetedtől, mint amennyit az általuk bevitt kalóriákkal nyertél. Ez azt jelenti, hogy bármennyit ehetsz belőlük, hiszek nem hizlalnak, salaktalanítók és segítik a zsírégetést.

A negatív kalóriás ételek olyan - többnyire magas rosttartalmú - friss gyümölcsök és zöldségek, melyeknek a megemésztése több energiát követel a szervezetedtől, mint amennyit az általuk bevitt kalóriákkal nyertél. Ez azt jelenti, hogy bármennyit ehetsz be

Természetesen ennyi nem elég ahhoz, hogy egészségesen élj és súlyt veszíts, hiszen nagyon fontos a rendszeres testmozgás is, megfelelő mennyiségű pihenés és nyugodt, stresszmentes élet.

 

 

Nézd meg itt a leghatékonyabb negatív kalóriás ételeket!

 

  • Spenót

    Spenót

    Jó hatással van az emésztésre. Kalóriában szegény, ellenben vitaminokban, antioxidánsokban gazdag. Az egyik legmagasabb K-vitamin tartalmú zöldségünk.
  • Chili paprika

    Chili paprika

    Még a gyengébb paprika is nagy C-vitamint tartalommal rendelkezik, a bordó színű chili pedig béta-karotint is tartalmaz, mely nagyszerű antioxidáns. Csökkenti a túlzott étvágyat, így szinte észrevétlenül olvadnak le a kilóid.
  • Ananász

    Ananász

    Az egyik legismertebb negatív kalóriás étel, melynek nagyon magas a rosttartalma. Ha teheted, ne konzerv ananászt egyél, mert nagy mennyiségű cukrot tartalmaz.
  • Cékla

    Cékla

    A friss cékla rostjai salaktalanítanak, a benne található hatóanyagok pedig megtisztítják a véredet a méreganyagoktól. Csinálj belőle salátát!
  • Brokkoli

    Brokkoli

    A brokkoli sok vitamint tartalmaz és fontos szerepe van a rákmegelőző étrendben. Csökkenti az édesség utáni vágyat, miközben csak minimális kalóriát tartalmaz, 100 grammban 57 kalória van.
  • Karfiol

    Karfiol

    A karfiol segít a rákmegelőzésben, méregtelenít és erősíti a csontokat. Kismamáknak is ajánlott fogyasztani, mivel végi a magzatot a rendellenes fejlődéstől.
  • Citrusfélék

    Citrusfélék

     

    A C-vitaminban bővelkedő citrusfélék a legismertebb negatív kalóriás ételek. Zsírégető hatásukat a bennük rejlő flavonoidok tovább fokozzák, fogyasztásuk emellett elősegíti a zsírégetéshez elengedhetetlen thyroxin hormon termelődését.

  • Citrom

    Citrom

    Rengeteg C-vitamint tartalmaz, amely meggyorsítja a zsírégetést. A citrom az egyik leghatásosabb vírusölő. Koleszterincsökkentő és vízhajtó hatása szintén jelentős.
  • Meggy

    Meggy

    Vértisztító hatású. Segíti a szívizom megerősítését és a szabályos szívverés helyreállítását. A meggy serkentőleg hat az emésztésre és a belek mozgására.
  • Spárga

    Spárga

     

    A napi vitaminszükséglet pótlására kiválóan alkalmas spárga magas víz- és káliumtartalmának köszönhetően vízhajtó hatással rendelkezik. Vásárláskor a zöld spárgát válaszd, mivel ebben több C-vitamin és karotin található, mint a fehér fajtában.

  • Fejes saláta

    Fejes saláta

     

    Rostjainak, vitaminjainak, ásványi anyagainak és alacsony kalóriatartalmának köszönhetően a saláta a fogyókúrás étrendek elengedhetetlen eleme. A legjobb, ha az esti órákban a nehezebb ételeket helyettesíted vele, és minél több negatív kalóriás zöldségfélével kombinálod.

  • Papaya

    Papaya

     

    A papaya előnye, hogy rendkívül könnyen emészthető, és igen kevés szénhidrátot tartalmaz, így járulva hozzá ahhoz, hogy megemésztése során a szervezeted még több energiát égessen el, mint amennyit a gyümölcsből nyer.

  • Sárgarépa

    Sárgarépa

     

    A sárgarépa fontos vitaminjai és karotintartalma révén az egyik legegészségesebb zöldségféle. Alacsony kalóriatartalma és magas rosttartalma miatt diétád hatékony eleme lehet.

  • Zellerszár

    Zellerszár

    A zellerszár fogyasztása jót tesz a gyomornak, javítja az emésztést, tisztítja a bélrendszert és a vért, valamint izzasztó-, méregtelenítő hatást gyakorol a szervezetre.
  • Mangó

    Mangó

     

    A nyersen fogyasztott mangó magas rosttartalma révén jótékony hatással van az emésztésre, emellett segít megtisztítani szervezeted a káros salakanyagoktól is.

  • Alma

    Alma

     

    A ballasztanyagokban bővelkedő, anyagcserét fokozó, méregtelenítő alma karcsúsító hatása mellett fontos C-vitamin-forrást jelent, melynek pótlása a diéta során különösen ajánlott.

  • Uborka

    Uborka

     

    Az egyik legnagyobb víztartalmú zöldségként ismert uborka káliumtartalmának köszönhetően segít szabályozni a vízháztartást, és elősegíti a szervezet méregtelenítését is. Mivel az uborkahéjban és alatta található a legtöbb vitamin és rostanyag, lehetőleg ne hámozva fogyaszd.

  • Áfonya

    Áfonya

    Amellett, hogy hozzájárul az ideális testsúly eléréséhez, segít a rák, valamint a szív- és érrendszeri problémák megelőzésében és javítják az éjszakai látást.
  • Cukkíni

    Cukkíni

    A magas vitamin- és különösen alacsony energiatartalmának köszönhetően a cukkíni valóban „formába hoz”. Magas rosttartalmából adódóan serkenti az emésztést, ezért fogyasztása mindenkinek ajánlott.

Szerző: K.O.

Forrás: http://www.vitalzone.hu/negativ-kalorias-etelek.html#ixzz2udJCg1Ea

Hirdetés
Hirdetés betöltése..