Emberek millióinak bevált: 28 napos kihívás, ami drasztikusan átformálja majd a tested!


Hirdetés

A módszer az úgynevezett plank gyakorlaton alapul, amikor is a testsúlyunkat kell megtartanunk különböző módon. Első hallásra nem tűnik nehéznek ez a feladat, de a látszat csal, mert egyáltalán nem lesz könnyű dolgunk, ha belevágunk.

A dolgunk viszonylag egyszerű, kezdetben 20 másodpercig kell plank-tartásban lennünk, majd ezt követően el kell érnünk a 4 perces időhatárt. Ez a módszer jelentősen átalakítja majd az izomzatunkat, így végül öröm lesz a tükörbe nézni.

Csupán annyit kell tenni, amit a képen látunk. Az alkarunkon és a lábujjainkon fog az egész testsúlyunk megállni, miközben a hátunk egyenes marad. A gyakorlat közben fontos szerep jut a lélegzetvételnek is.

28-napos-kihivás

Lássuk, hogy mikor mennyi időt kell kibírnunk ebben a testhelyzetben:

1 nap: 20 másodperc
2. nap: 20 másodperc
3. nap: 30 másodperc
4. nap: 40 másodperc
5. nap: 40 másodperc
6. nap: SZÜNET
7. nap: 45 másodperc
8. nap: 45 másodperc
9. nap: 60 másodperc
10. nap: 60 másodperc
11. nap: 60 másodperc
12. nap: 90 másodperc
13. nap: SZÜNET
14. nap: 90 másodperc
15. nap: 90 másodperc
16. nap: 120 másodperc
17. nap: 120 másodperc
18. nap: 150 másodperc
19. nap: SZÜNET
20. nap: 150 másodperc
21. nap: 150 másodperc
22. nap: 180 másodperc
23. nap: 180 másodperc
24. nap: 210 másodperc
25. nap: SZÜNET
26. nap: 210 másodperc
27. nap: 240 másodperc
28. nap: addig tartsuk magunkat, ameddig bírjuk

forrás: filantropikum.com

Hirdetés
Hirdetés betöltése...