Csökkenti az ödémát, enyhíti a lábfájdalmat, nyugtatja az idegrendszert – ezért támaszd a falra a lábad napi 15 percre!


Hirdetés

A falnak támasztott lábak lényegében egy olyan jógapóz, aminek során hanyatt fekszel egy csupasz falfelület mellé, miközben a lábaid a falon nyugszanak. A tested így derékszöget zár be. Ezt a pózt legalább 15 percig kell tartani, hogy a legjobb hatást elérhessük vele. Lássuk, hogy milyen hasznunk származhat ebből a furcsa gyakorlatból.

1# Csökkenti az ödémát a lábakban

Mivel a gravitáció hatása ellen dolgozik, ezért megfelelő kezelésnek számít a láb szövetei közt felhalmozódott folyadékgyülem megszüntetésében. Ha egész nap talpon vagy vagy lógatod a lábad, például ülő helyzetben, nagy hasznodra fog válni.

2# Megnyugtatja a megviselt lábizmokat

Ez a póz csökkenti a leghatékonyabban a lábakra mért nyomást és feszültséget, főleg, ha a csípőd is alá van polcolva. Ha képes vagy ebben a pozícióban hosszasan ellazulni, akkor észre fogod venni, hogy mennyivel könnyebbek lesznek utána a lábaid.

3# Erőfeszítés nélkül élvezheted a fordított testhelyzet előnyeit

Tudtad, hogy a fordított testhelyzet segít szabályozni a vérnyomást, megmozgatja a megrekedt folyadékokat és az emésztést is javítja.

4# Nyugtató hatása van az idegrendszerre

Ebben a pózban, lassú, ritmusos légzés mellett mélyen relaxált állapotba lehet kerülni. A szervezet hatékonyan tud emészteni és gyógyulni. Észrevehetően javul az általános közérzet és könnyebben le tudsz nyugodni.

5# Lecsendesíti az elmét

Egyfajta meditatív állapotba kerülsz, a tested pihen és képes vagy teljesen kikapcsolni. Figyelj csak a légzésedre. Pillanatok alatt le tudod csendesíteni ebben a helyzetben az elmédet.

forrás: tudasfaja.com

Hirdetés
Hirdetés betöltése...