Hirdetés betöltése...

8 étrend, amivel a sztárok fogytak! De mik is ezek pontosan? Összegyűjtöttük!


Hirdetés

Janet Jackson

2004-ben óriási botrányt keltett Janet Jackson mellkivillantós projektje, emiatt vissza is vonult egy időre a nyilvánosságtól. De ami ezidő alatt történt, az szinte hihetetlen. Olyan képek láttak később róla napvilágot, amin alig lehetett felismerni, annyira elhízott. 2005 novemberére 160 centijéhez képest 82 kilóra terebélyesedett.

2006 azonban az újjászületést hozta meg a számára. Három hónap alatt 30 kilótól sikerült megszabadulnia. Szigorú étrendre fogta magát és kőkemény edzésbe fogott. Az eredmény nem maradt el, nyár elejére már 54 kilójával került a címlapok élére.

Szabályok:
1. Apró adagok, rendszeresen, napi 5x.
2. Rendes alvás, pihenés biztosítása.
3. Tilos a fehér liszt, a cukor, a gyorséttermi koszt.
4. Legalább 1 órás edzés.
5. Megfelelő folyadékbevitel, minimum 3 liter ásványvíz.

Mintamenü

Hétfő:
Reggeli – 1 egész tojásból + 2 tojásfehérjéből omlett, 1 adag joghurt
Tízórai – 1 alma
Ebéd – 1 adag tonhal, 1 adag tészta, zöldsaláta
Uzsonna – 1 adag mandula, 2 narancs
Vacsora – 1 adag párolt halfilé, 1 adag burgonya, párolt brokkoli

Kedd:
Reggeli – 1 adag gabonapehely müzli, 1 nektarin
Tízórai – 1 szelet gyümölcskenyér, 1 adag tej
Ebéd – Fitness-saláta pulykamell sonkából, 1 adag barna kenyér
Uzsonna – 1 banán
Vacsora – 1 adag csirkemellfilé, 1 adag főtt csicseriborsó

Szerda:

Reggeli – 1 adag kefir, 1 adag gabonapehely, 1 adag aszalt gyümölcs
Tízórai – 2 szelet sonka, 1 paradicsom
Ebéd – 1 tányér zöldségleves, 1 adag tészta pestoval
Uzsonna – 2 alma
Vacsora – 1 adag szardínia, 1 kétszersült, 1 adag saláta

Csütörtök:
Reggeli – 1 adag gyümölcsjoghurt, 1 kicsi fürt szőlő
Tízórai – 1 adag diákcsemege
Ebéd – 1 adag héjában sült krumpli, 1 adag párolt zöldbab, 1 adag natur csirkemellfilé, saláta
Uzsonna – 2 szilva, 1 alma
Vacsora – 1 adag marhahús roston, párolt zöldség vagy saláta

Péntek:
Reggeli – 1 tükörtojás, 1-2 pirítós, 1 paradicsom
Tízórai – gyümölcs tetszés szerint
Ebéd – 1 adag cézársaláta csirkemellből
Uzsonna – 1 adag mogyoró
Vacsora – 1 adag tenger gyümölcsei rizottó

Szombat:
Reggeli – 1 müzliszelet, 1 adag natur joghurt
Tízórai – 1 grépfruit
Ebéd – füstölt lazac, párolt spenót, 1 adag barna rizs
Uzsonna – 2 alma
Vacsora – 1 adag sült halfilé, 1 adag főtt krumpli

Janet csatakiáltása: A mérték a lényeg!
1 adag:
– Gabonaféléből és müzliből 4-6 teáskanálnyi.
– Húsokból kb. egy kártyalap nagyságú.
– Burgonyábó, tésztafélékből és rizsből egy maroknyi.
– Halkonzervből, vastagabb halszeletből kb. egy pakli kártya mérete.
– Rákból: kb. fél bögrényi.
– Sajtokból: egy matchbox nagyságú.
– Hüvelyesekből: 3 kávéskanálnyi.
– Friss zöldségekből és gyümölcsökből: nincs korlátozás!

forrás

Christina Aguilera

Három nap koplalás, egy nap jóllakás – ezzel a módszerrel fogyott tavaly Christina Aguilera. A sztárnak több mint 10 kilótól kellett megszabadulnia, és mindez igén tavaszra sikerült. Azóta megint elengedte magát és felszaladt rá jó néhány kiló, de nem esik pánikba, ismét beveti jól bevált „csodafegyverét”.

 


Reggeli (Kalória: 200)

– Müzli – áztass be 2 kanál zabpelyhet 4 evőkanál langyos tejbe, hagyd kicsit megdagadni. Fél óra múlva öntsd nyakon egy pohár natúr joghurttal. Kockázz bele egy kimagozott aszalt szilvát, és tegyél hozzá 10 dkg félbe vágott szőlőt.
vagy
– Almás gríz – főzz fel 2,5 dl tejet, adj hozzá teáskanálnyi mézet, csipet fahéjat, és állandó keverés közben evőkanálnyi grízt. Ha megfőtt, vedd le a tűzről, hagyd kicsit hűlni, és keverj hozzá 1 reszelt almát.
vagy
– Sajtos uborkás szendvics – 2 evőkanál vágott snidlinggel keverj el 5 dkg friss sajtot, és kenj meg vele 2 szelet megpirított barna tósztkenyeret. A tetejére karikázz 5 dkg kígyóuborkát.
Tízórai/uzsonna (Kalória: 100)
1 pohár joghurt
vagy
1 szelet abonett, 2 dkg mustáros túróval megkenve, a tetején egy szelet sonkával
vagy
4 dkg aszalt barack, szilva és mango
1. nap
Ebéd

Paprikás töktál
Dinsztelj meg 1/4 fej felaprított hagymát és 1 gerezd fokhagymát. Vágj hozzá 1 zöldpaprikát, 1-2 percig süsd össze. Adj hozzá 20 dkg kockára vágott sütőtököt, 1 kisebb aprított paradicsomot. Önts alá 1 dl zöldséglét, és forrald  fel. Ízesítsd 1/4 teáskanál édes-nemes őrölt paprikával, 1 késhegynyi erős pistával, 1/4 teáskanál kakukkfűvel, és gondolatnyi reszelt szerecsendióval. Fedő alatt főzd kb. 20 percet. Csepegtess bele kevés citromot, és keverj bele 2 evőkanál joghurtot. 20 dkg héjában főtt krumplival tálald. (Kalória: 322)
2. nap
Ebéd
Halas zellerpüré
Tegyél fel főni 1 dl húslét. Ha felforrt, keverj hozzá teáskanálnyi krémfölt, pár csepp citromot, őrölt szerecsendiót, és 1/4 teáskanál kakukkfüvet. Forrald ki. Közben pucolj meg és apríts össze 15 dkg répát, karikázz fel 3 szál újhagymát, tedd ezt is a serpenyőbe, és kis tűzön párold puhára. Moss meg és itass le 15 dkg kemény húsú halfilét, majd sózd, borsozd, és add a zöldséghez. 5 perc múlva vedd le a tűzről.
Pucolj meg 10 dkg krumplit és 10 dkg zellergumót, kockázd fel, és egy másik serpenyőben kevés húslében párold meg. Közben vágj össze fél maréknyi petrezselyemzöldet. Forrósíts meg 1/2 dl tejet, öntsd a párolt krumplira-zellerre, ízesítsd sóval, őrölt szerecsendióval. Turmixold össze, majd tálalásnál szórd meg a vágott petrezselyemmel. Kanalazd mellé a zöldséges párolt halat.  (Kalória: 321)
3. nap
Ebéd

Káposztás húsgombócok
Dolgozz el 10 dkg sovány darált húst 1 tojás fehérjével, 2 evőkanál zsemlemorzsával, evőkanálnyi vágott petrezselyemmel, 1/4 fej aprított hagymával, sóval, borssal és őrölt szerecsendióval. Vizes kézzel formálj belőle apró húsgombócokat. Tedd félre.
Pucolj meg és apríts össze 10 dkg fejes káposztát, 10 dkg sárgarépát, 10 dkg krumplit, 5 dkg zellergumót, teáskanálnyi friss gyömbért, és kevés húslével párold össze. 10 perc után tedd bele a gombócokat, és szórd meg maréknyi vágott újhagymával. Úgy 10 perc múlva tálalhatod is. (Kalória: 324)
4. nap
Ebéd
Fűszeres marhasült
Klopfolj ki 12 dkg sütni való marhahúst, sózd, borsozd, majd forgasd lisztbe, és süsd mindkét oldalán pirosra teáskanálnyi olívaolajban. Ekkor vedd ki a húst, tartsd melegen, és dobj a szaftjába 2 evőkanál finomra vágott hagymát. Párold üvegesre, majd locsold meg 3 evőkanál fehér borral, és öntsd föl 1 dl zöldséglével. Forrald ki. Ekkor tedd vissza a húst, adj hozzá egy babérlevelet, 1/2 teáskanálnyi reszelt citromhéjat, és csipetnyi szerecsendiót. Fedő alatt párold úgy 15 percig.
Közben keverj el evőkanálnyi krémfölt teáskanálnyi paradicsompürével és 2 evőkanál fűszerrel (pld. petrezselyemmel, bazsalikommal, oregánóval vagy kakukkfűvel), és főzd össze a húst a szaftjával.
Közben főzz ki 6 dkg durumtésztát, majd szűrd le, és hagyd lecsurogni. Készíts salátát 1/4 fejes salátából, 1 kisebb vágott paradicsomból, 2 evőkanál reszelt zellerből, 3 evőkanál reszelt répából és 4 evőkanál reszelt cukkíniből. Öntsd le 1/2 evőkanál ecetből, evőkanálnyi citromléből, 3 evőkanál joghurtból, sóból és borsból kevert dresszinggel. (Kalória: 550)
Vacsora (Kalória: 300)
Tojás fűszeres szószban
Vágj szeletekre 1 csomag retket és 1 keménytojást. Rendezd el szépen egy tányérra. Keverj el 2/3 pohár joghurtot 8 dkg túróval, 3 evőkanál vágott petrezselyemmel, sóval és borssal. Kanalazd a retek és a tojás mellé.

vagy

Zöldséges, sonkás szendvics
Kockázz fel 1/2 paprikát 1 paradicsomot és 1 ecetes csemegeuborkát. Forgasd  össze 2 evőkanál reszelt sárgarépával, 1 apróra vágott újhagymával, evőkanálnyi petrezselyemmel, pár csepp citrommal, sóval. Keverj el 3 dkg túrót evőkanálnyi joghurttal és teáskanálnyi mustárral. Ezzel kenj meg egy szelet rozskenyeret. Fektess rá 5 dkg sonkát, és kanalazd rá a zöldségeket.

vagy

Sajtos, szőlős saláta
Kockázz fel 4 dkg gouda sajtot, 1 megpucolt almát, karikázz fel 1 szál újhagymát, és  csíkozz fel 2 kínai kellevelet. Forgasd össze egy tálkában, készíts rá öntetet 2/3 pohár joghurtból, evőkanálnyi citromléből, 1/2 teáskanál reszelt citromhéjból, csipet fahéjból és sóból. Öntsd a salátára, és szórd meg a tetejét 5 dkg félbevágott szőlővel és maréknyi pirított barna zsemlekockával.

forrás

3 órás diéta

Britney Spears

a 3 órás diétának köszönheti, hogy szülés után 12 kilótól szabadult meg néhány hét alatt. Az étrend lényege, hogy minden három órában kis mennyiségű tápanyagot kell magunkhoz venni. Ez beállítja a szervezet metabolizmusát, és eléri, hogy ne éhezzünk. Így zsírt éget a szervezetünk.

Napi menü:
7:00 – Sonka és sajt teljes kiőrlésű péksüteménnyel, narancs szeletek
10:00 – 4 kocka csoki
13:00 – 1 paradicsom, és mozzarella, 1 fürt szőlő
16:00 – 10 szem mogyoró
19:00 – Párolt hal, 1 főtt burgonya vajjal, 2 csésze párolt brokkoli

Így fogyott még le:  Jennifer Garner, Lucy Liu

 

 

 

Ízdiéta
Az ízdiétát azok számára fejlesztették ki, akik a konyhaművészet nagy barátai, csak az ízek kedvéért hajlamosak akkor is enni, ha nem is éhesek. A kúra lényege, hogy egy nap csak egyféle ételt lehet enni.

Katie Holmes

Victoria Beckhamtől leste el a receptet, hogy esküvőjére megszabaduljon néhány kilótól. A fogyás annak az eredménye, hogy egy íztől hamar eltelítődünk, így kevesebbet eszünk a nap folyamán.
Napi menü (csoki nap):
Reggeli – 1 csésze zsírszegény kakaó, Mars csokival, 1 csokis keksz
Ebéd – Saláta paradicsommal, és zsírszegény sajttal, csokipuding
Vacsora – 1 csésze chili, 2 répa, 1 zsírszegény csokis joghurt
Nassolni – 10 csokival bevont mandula

Így fogyott még le: Tom Cruise

 

 

 

Szivárvány diéta

Julia Roberts

ezzel a színes, és egészséges diétával tartja karban testét. Lényege, hogy sok fehérjét fogyasszunk zöldségekkel cukor, és alkohol nélkül. Ha valaki szereti a desszerteket, és az iszogatást, inkább másik recepttel próbálkozzon.
Napi menü:
Reggeli – 1 szelet teljes kiőrlésű pirítós cheddar sajttal, 10 szem mandula
Ebéd – lazac vegyes zöldséggel, 1 kis paradicsom olíva olajjal, és citrommal
Vacsora – tonhal steak, sült amerikai paprikával, 1 csésze kukorica
Nassolni – 1 kis fürt piros, vagy lila szőlő

Így fogyott még le: Jennifer Lopez

 

 

Zóna diéta

Jennifer Aniston

a világ leghíresebb fogyókúráját, a zóna diétát választotta. Lényege, hogy 40 százalék szénhidrátot, 30 százalék zsírt, és 30 százalék fehérjét tartalmazzon egy-egy étkezés. Ez beállítja a rendszeres zsírégetést, maradandó eredményeket hozva használójának.
Napi menü:
Reggeli – 4 tojásos omlett olíva olajjal, spenóttal, fél csésze müzli fahéjjal, 1 csésze bogyós gyümölcs
Ebéd – Cézár saláta csirkével, 2 csésze párolt zöldség, 1 alma
Vacsora – grillezett lazac, spárga citrommal és vinegrett szósszal, 1 csésze eper
Nassolni – 1 pohár vörösbor, zsírszegény sajt, 2 főtt tojás túróval

Így fogyott még le: Sandra Bullock, Denise Richards, Matthew Perry

 

 

 

Mesteri tisztító diéta
Kis mennyiségű kalória elfogyasztásával, kell keverni a mesteri tisztító turmixot, ennek eredménye a gyors fogyás. Pink így adott le egy hétvége alatt tíz kilót. A turmix 1 citrom, fél liter víz, 1 evőkanál juhar szirup és méz keverékéből áll.
Napi menü:
Reggeli – 1 pohár turmix
Tízórai – 1 pohár turmix, 10 szem mandula
Ebéd – tonhal konzerv zöld saláltával, citromos dresszinggel
Uzsonna – 1 pohár turmix, 1 alma
Vacsora – 2 csésze spenót heringgel
Nassolni – 1 pohár turmix

Így fogyott még le: Demi Moore, Courtney Love, Brad Pitt

 

 

 

Paleotech diéta
A New Yorkban igen népszerű diétát

Courteney Coy Arquette

is előszeretettel alkalmazta. A nap háromszori étkezésből, és három nassolásból álló étrend sok fehérjét, zölséget, és omega 3 zsírsavat tartalmaz, ami beállítja az ideális zsírégetést, és nem okoz éhségérzetet.
Napi menü:
Reggeli – 1 zsírszegény joghurt, dióval, és friss bogyós gyümölccsel
Ebéd – szardínia olíva olajban zöldségekkel, paradicsommal, és uborkával
Vacsora – grillezett pulykamell párolt brokkolival, répával és burgonyával
Nassolni – 10 szem mandula, nagy fürt szőlő, 3 müzli szelet

-Mediatica-Színes Bulvárlap- forrás

Hirdetés

Hirdetés betöltése..